سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه اندیشناک پایان است، از فرو رفتن در آنچه نمی داند، باز ایستد و هرکه ندانسته به کاری بشتابد، خود را خوار کند [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 2:57 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق جوسازمانی تحت word دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق جوسازمانی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق جوسازمانی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق جوسازمانی تحت word :

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

 

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 29صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

 

ازجمله مباحثی که در ادبیات مدیریت به میزان زیادی موردبحث و جدل بوده و در حد محدودی مورد شناخت قرارگرفته جوسازمانی است. گرچه پژوهش‌های مرتبط با جوسازمانی و تلاش برای تدوین و تبیین قابل‌قبول از حداقل 50 سال قبل آغازشده است.

ادبیات ناظر بر جوسازمانی، به اعتقاد دنیسون (1996)، ریشه در نظریه میدانی کرت لوین (1951) دارد. این نظریه به شکل تحلیلی فرد را از محیط جدا ساخته است. بعدها به افراد و زمینه‌های فکری آن‌ها بیش از ساختار توجه شد؛ و همچنان در اواسط دهه 1970 برخی اختلافات موجود پیرامون مسائل همچون تداخل میان جوسازمانی و مفاهیم نظیر رضایت و ساختار سازمانی را برطرف ساختند. این مقالات به اعتقاد دنیسون باعث بسترسازی برای رسیدن به‌اتفاق نظر در مورد دو رویکرد متفاوت به جوسازمانی شدند. این رویکردها عبارت بودند از: الف) اندازه‌گیری دیدگاه‌های فردی؛ ب) اندازه‌گیری چندگانه دیدگاه‌ها برای تلفیق دیدگاه‌های ادراکی و معیارهای عینی‌تر که رویکرد اولی به‌عنوان جو روانی و رویکرد دوم به‌عنوان جوسازمانی شناخته شدند. در دهه 1980 پژوهشگران توجه بیشتری به مسائل مرتبط با جو، ازجمله چگونگی شکل‌گیری جوسازمانی معطوف داشتند. فرایند «جذب، انتخاب و ابقا» پویایی شکل‌گیری جو بر اساس تغیر اعضاء همراه با رویکرد اجتماعی شدن به تصویر می‌کشد. رویکرد ساختار اجتماعی جو را به‌عنوان یکی از نتایج نظام ارزشی سازمان قلمداد می‌کند. مورگان و ولکوین (1992) رویکردهای ناظر بر شکل‌گیری جوسازمانی را تحت عناوین ساختاری، ادراکی، تعاملی و فرهنگی طبقه‌بندی کردند.

از سوی صاحب‌نظران، تعاریف و دیدگاه‌های گوناگونی در مورد جوسازمانی ارائه‌شده است. ویژگی‌های درونی نسبتاً پایدار و احساس و ادراک جمعی افراد از آن ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که موجب شده است که برخی از صاحب‌نظران، جوسازمانی و شخصیت سازمانی را یکی تصور کنند (هوی و میسکل، ترجمه: عباس زاده، 1371). جوسازمانی به تصورات، احساسات و ارزش‌های کارکنان در محیط کارشان اطلاق می‌شود. همین‌طور احساس تعهد نسبت به سازمان، حس اعتماد و تعلق، اعتمادبه‌نفس و وفاداری را نیز شامل می‌شود که تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند فضای فیزیکی، قوانین سازمانی حاکم و ویژگی‌های رفتاری افراد در محیط کار قرار می‌گیرد (آلیس، 2000).

 

2-1-2-1- تعاریف جوسازمانی:

در فرهنگ آکسفورد (2005) واژه‌ی جو از حیث لغوی به نگرش یا احساس عمومی، وضع و حالت در یک مکان خاص اشاره دارد. ازجمله مباحثی که در ادبیات مدیریت به میزان زیادی محل بحث‌وجدل بوده و در حد محدودی مورد شناخت قرارگرفته جوسازمانی است. ازاین‌رو گرچه تحقیقات مرتبط با جوسازمانی و تلاش برای تدوین تعریفی قابل‌قبول از دهه‌های پیش آغازشده، ولی هنوز تعریف واحدی که موردپذیرش همگان باشد ارائه نشده است به‌عبارت‌دیگر تعاریف ارائه‌شده‌ از مفهوم جوسازمانی باهم سازگاری ندارند (گلیک، 1985، منوریان 1377).

مفهوم جو سازمان به‌عنوان یک استعاره مجازی که معرف یک یا چند ویژگی متمایز سازمانی است بکار برده می‌شود. به‌طورکلی مفهوم جوسازمانی که در اواخر دهه شصت متداول و رایج شد، مقدم بر فرهنگ‌سازمانی است که در اواخر دهه هشتاد رشد و تکامل یافت. «ریچارد و اشنایدر» معتقدند که جوسازمانی به دیدگاه‌های سازمانی، اقدامات و روش‌های رسمی و غیررسمی اطلاق می‌گردد.

مجموعه‌ای از خصوصیات داخلی که موجب تمایز مدارس از یکدیگر شده و در رفتار اعضای آن‌ها تأثیر دارد، جوسازمانی نامیده می‌شود. جوّ عبارت است از کیفیت نسبتاً پایدار محیط مدرسه که معلمان آن را تجربه کرده و بر رفتار آنان تأثیر گذاشته و مبتنی بر ادراک عملی رفتار در مدرسه است. مجموعه‌ای از خصائص و ویژگی‌هایی که موجب تمایز یک سازمان از دیگر سازمان‌ها می‌گردد، اطلاق می‌شود (هوی و میسکل، 2000). در حقیقت جوسازمانی اغلب به‌عنوان شخصیت سازمان معرفی می‌گردد. همان‌طور که شخصیت به خصائص ثابتی از افراد اشاره دارد، جوّ نیز خصائص و خواص ثابت سازمان‌ها اشاره می‌کند (دیوید، 1989). سبک رهبری مدیریت عالی و هنجارها، ارزش‌ها و اعتقادات اعضای سازمان باهم ترکیب می‌شوند تا جوسازمان را شکل دهند (دونالد، 1988). چاندان (1995)، معتقد است جوّ مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عواملی است که به‌وسیله کارکنان درباره سازمانشان ادراک می‌شود و می‌تواند به‌عنوان شکل‌دهنده رفتارشان عمل کند. این عوامل ممکن است شامل توصیف‌های شغل، چارچوب ساختار سازمانی، معیارهای عملکرد و ارزشیابی، سبک رهبری، نوآوری‌ها، ارزش‌ها، فرهنگ‌سازمانی و غیره باشد. جوسازمانی در بر گیرنده‌ای ویژگی‌های محیط کاری است و بیان‌کننده‌ای چگونگی محیطی است که نیروی انسانی در آن مشغول به فعالیت است.(آرنوس و ساویتزکی، 2006؛ گیلسون و گرین، 2011). جوسازمانی بیان کننده‌ای درک کارکنان از بسترسازمانی است (هانتر، پری و کورال، 2001). در این راستا، زوهار و لوریا (2005) معتقدند جوسازمانی درک مشترکی است که افراد دارند و احساس آن‌ها را از سازمان شکل می‌دهد و هنجارهای اجتماعی، خط و مشی‌ها و رویه‌های سازمانی اطلاعاتی ارزشمندی را به کارکنان در مورد انتظارات رفتاری از نقش آن‌ها بیان می‌دارد، که این امر خود موجب شکل‌گیری محیطی ویژه با عنوان جوسازمانی می‌شود. جوسازمانی زمانی ارتقا می‌یابد که کارکنان سازمان در همان محیط رفتاری را از خود بروز می‌دهند(مک کی و همکاران، 2007).

 


 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 2:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود قیامهای علویان تحت word دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود قیامهای علویان تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود قیامهای علویان تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود قیامهای علویان تحت word :

دانلود قیامهای علویان تحت word

 

دانلود قیامهای علویان تحت word
فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

امام حسن بن علی (ع) 4

قیام امام حسین (ع) 6

حادثه حره 9

محاصره مکه (60ه ) 10

قیام توابین ( 65ه ) 10

قیام مختار ( 67ه 12

قیام زید بن علی بن الحسین 14

قیام یحیی بن زید ( 125 ه ) 16

قیام محمد نفس زکیه ( 145ه ) 18

قیام ابراهیم قتیل با خمری ( 145ه) 22

قیام فخ 24

قیام یحیی بن عبدالله محض ( 176ه) 30

ادریس بن عبدالله ( 172ه ) 36

قیام محمد بن اسماعیل ( 175ه ) 41

انقلاب ابوالسرایا ( 199 ه ) 43

قیام محمد بن جعفر ( 205ه ) 46

قیام محمد بن قاسم ( 219ه ) 47

قیام عبدالله بن معاویه و ابومسلم خراسانی ( 131ه ) 49

منابع و مآخذ 51

مقدمه

برخی ظهور شیعه را به دوران کوتاه خلافت علی (ع)و رخدادها و جنگها و مشکلاتی که تقریبا"درسرتاسر مدت کوتاه خلافت آن حضرت ادامه داشت نسبت می دهند و به منزله پاسخ به روش ناکثین ( آتش افروزان جنگ جمل) و قاسطین ( جنگ افروزان صفین ) و مارقین ( خوارج) می شمارند .

دسته ای نیز پدیده تشیع را به شهادت حسین بن علی (ع) در کربلا ارتباط می دهند اینان ادعا می کنند که شهادت آن بزرگوار نقطه تحولی عظیم در تاریخ فکری و اعتقادی تشیع است زیراآثار کشتارکربلا به این که آتش تشیع را در دلها برافروزد وصفوف آنان را متحد سازد محدود نشدچه بیش ازاین شیعیان دچار اختلاف کلمه و عقیده بودند تشیع قبل از این فاجعه جز نظریه ای سیاسی به شمار نمی آمد و خون درپای ریخته نشده بود بلکه پس از شهادت حسین بن علی (ع ) تشیع باخون شیعیان بیآمیخت و دراعماق جان ودل آنها جا گرفت و به صورت عقیده ای پایدار و ریشه دار درآمد که آنان را به فداکاری و جهاد درراه آن برمی انگیخت .

امام حسن بن علی (ع)

امام حسن بن علی (ع) با انعقاد پیمانی که از مطامع امویان و کینه های وحشیانه آنها نسبت به پیامبر(ص) ورسالت اووعلی و فرزندانش (ع) بوده برداشت در انقلاب خاموش و آرام خودپیروزشد و ماسکهایی راکه امویان و کینه های وحشیانه آنها نسبت به پیامبر (ص) و رسالت اووعلی و فرزندانش (ع) پرده برداشت در انقلاب خاموش و آرام خود پیروزشد و ماسکهایی راکه امویان برای پوشش اهداف پست خود به کار می بردند از آنها گرفت و معاویه را آن چنان که بود نشان داد همچنان که امام (ع) توانست انقلاب جوشانی راکه سران و بزرگان شیعه آن را به وجود آوردند را آرام سازد .

قیام امام حسین (ع)

کشته شدن امام حسین (ع) در تهییج شیعیان و متحد کردنشان تأثیربسیارداشت پیش از این رخداد شیعیان پراکنده بودند زیراشیعه گری یک نظریه سیاسی بودکه دردل پیروان خودنفوذنکرده بود وقتی امام حسین (ع) شهید شد شیعه گری باخون آمیخته شد و دراعماق قلوب شیعیان نفودکردوعقیده راسخ آنهاشد.

حادثه حــره

وقتی یزید خبریافت که مردم مدینه قیام کرده اند ، جنونش تحریک شد و سخت به هیجان آمد و بی درنگ سپاهی بسیار از جیره خواران و یاران بنی امیه از مردم شام به فرماندهی مسلم بن عقبه که درتاریخ عرب بنام مسرف شهره است به سوی مدینه فرستاد، مردم مدینه با سپاه شام درحره روبرو شدند و جنگی سخت رخ داد . دراین جنگ که مایه وبال اسلام و مسلمانان بود نخبه اهل مدینه از چابک سواران و بهترین یاران پیغمبرکشته شدند و محل وی ورسالت بشمار بوداز میان بردند و آنراآلوده کردند . سپاه شام مسجد مدینه را طویله اسبان کرد و حرم و مکانهای مقدس را برای ربودن اثاثیه آن ویران کردند .

نوع فایل:word

سایز:45.2 KB

تعداد صفحه:51

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 2:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق مسجد جامع نطنز تحت word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق مسجد جامع نطنز تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق مسجد جامع نطنز تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق مسجد جامع نطنز تحت word :

قدیمی ترین کتیبه بنا ، ضلع شرقی گنبد خانه ، مورخ به 389 است . این کتیبه در مرمت سال های اخیر آشکار شده است . بر کتیبه سر در مسجد ، تاریخ 704 ثبت است . و در منبت کاری شده این ورودی کتیبه ای دارد به تاریخ 825. ایوان شمالی مسجد و مقبره شیخ عبدالصمد هر یک کتیبه ای به تاریخ 707 دارد . بخش پایانی کتیبه سر در خانقاهی که در غرب مسجد بوده فرو ریخته بود که اکنون با تاریخ 716 مرمت شده است . سر در خانقاه چهار لوه مرمر دارد . که یکی از آن ها مورخ به 912 است و بر بالای در چوبی آن تاریخ 1348 دیده می شود . بر دو کتیبه مناره ، تاریخ های 725 ، 1342 ثبت است . در قدیمی ترین مسجد که به کوچه مجاور ضلع شمالی آن گشوده می شود ، کتیبه ای دارد گه طبق آن تاریخ اتمام ساخت درسال 972 و تاریخ نصب آن سال 1012 بوده است . درایوان جنوبی مسجد ، دولوح وقفنامه به تاریخ های 1103 و 1259 وجود دارد . در این ایوان ، کتیبه ای دیگر حاکی از تعمرات سال 1178 است . از زیر لایه های گچی پوشش این ایوان ، نوشته هایی به نظم و نثر با تاریخ های مختلف آشکار شده است . از جمله تاریخ های ، 899، 940، 951، 993، 1178 کتیبه ای منظوم در ایوان شمالی ماده تاریخی دارد که خبر از تعمیرات و سفید کار ی مسجد در سال 1139 می دهد .کف این ایوان نیز پوشش کاشی مورخ به 1366 و نیز 1326
ش دارد . صندوق قبر شیخ عبدالصمد نیز پوششی از کاشی دارد که بر اساس کتیبه منصوب بر بالای آن در سال 1045 انجام شده است . ضریح چوبی این آرامگاه مورخ 1064 است علاوه بر این کتیبه ها دو فرمان از شاه عباس صفوی وشاه زاده حسام السلطنه قاجار بر سر در مسجد وجود دارد که به ترتیب مرخ به 1024 و 1281 است .

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 2:56 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه بررسی روشهای آماری تحت word دارای 44 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه بررسی روشهای آماری تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه بررسی روشهای آماری تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه بررسی روشهای آماری تحت word :

دانلود پروژه بررسی روشهای آماری تحت word

 

تعاریف و تنظیم داده های آماری :

1- تعاریف و توزیعهای آماری

1-1- تعریف علم آمار :

قبل از آنکه علم آمار تعریف گردد لازم است کمی راجع به تاریخچه آن سخن به میان بیاید تاریخچه علم آماررا می توان از بدو تشکیل دولتها آغاز کرد ، زیرا کلمه آمار Statusticesاز کلمه State به معنی دولت گرفته شده است . دولتهای اولیه نیز برای پی بردن به سلطه و قلمروخود احتیاج به آن داشتند . البته در آن زمان منظور از آمار ارقام و اطلاعات مورد نیاز دولتها برای گرفتن مالیات و سربازی و سایر امور مربوطه به کشورداری و سیاست بوده است .

از چند هزار سال قبل از مسیح در کشورهای مصر و چین و هندوستان قدیم سرشماری نفوس و همچنین اندازه میزان – دارائی تحت نفوذ دولتها انجام گردیده است و یا اینکه اغلب به طور ناقص انجام گردیده است ، با این حال همین شمارشهای ابتدائی پایه و اساس آمار امروزی را بنیان نهاده است ولی تقریباً در نیم قرن اخیر همراه با سایر علوم ، علم آمار نیز سیر صعودی را پیموده و گاهی پیشتاز و پیش قراول بعضی از علوم بوده است ، که با استفاده از آن بود که اغلب علوم چند برابر سرعت سیر عادی خود را گرفتند ، زیرا روشها و فنونی که برای تحقیقات علمی ضروری هستند از علم آمار بدست می‌آید ، بخصوص در علوم فیزیکی و زیست شناسی و اجتماعی و اقتصادی بکار برده می شود . ناگفته نماند گاه ممکن است که یک روش معین تنها به منظور استفاده در یک رشته خاص پژوهش علمی طرح ریزی شده باشد . این بدان معنی نیست که در آن رشته بخصوص آمار کاربرد زیادی دارد .

از آنجائیکه علم آمار ریشه و علایقش به کلیه علوم بشری رسیده است ، امروزه در تمامی دانشگاههای جهان در اکثر رشته های مختلف دانشگاهی اعم از رشته های پزشکی ، فنی ، کشاورزی و برنامه ریزی و… تدریس می شود . برای آنکه هدف این درس بهتر معلوم شود ، لازم است بدواً علم آمار را تعریف نمائیم .

حال چند تعریف را از بین کلیه تعاریف که جامع تر به نظر می آید بیان می کنیم . لازم به تذکر است که برای علم آمار تعاریف زیادی شده است .

- آمار علمی است که خواص جامعه را مورد بررسی قرار می دهد .

- آمار علمی است که مشخصات جامعه ها را به صورت کمی ولی بادر نظراوضاع کیفی آنها مورد بررسی قرار میدهد .

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 2:55 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تحت word دارای 150 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تحت word :

بررسی ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

چکیده: 1

مقدمه: 2

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 4

2-1 تاریخچه مطالعاتی. 5

1-2-1 تحقیقات انجام شده درخصوص تاثیرات ترکیب مالکیت برشرکتهای سهامی. 5

2-2-1 تحقیقات مرتبط با عدم تقارن اطلاعاتی. 11

3-2-1 تحقیقات مرتبط با مدیریت سود 15

3-1 بیان مسئله 19

4-1 چهار چوب نظری تحقیق. 21

5-1 ضرورت انجام تحقیق. 22

6-1 فرضیه های تحقیق. 23

7-1 اهداف تحقیق. 24

8-1 حدود مطالعاتی. 24

1-8-1 قلمرو مکانی تحقیق. 24

2-8-1 قلمرو زمانی تحقیق. 24

3-8-1 قلمرو موضوعی تحقیق. 24

9-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 25

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه 28

2-2-مبانی نظری تحقیق- بخش اول: 29

1-2-2 تئوری ساختار مالکیت.. 29

2-2-2 تعاریف حاکمیت شرکتی. 29

3-2-2سهامداران و حاکمیت شرکتی 32

4-2-2 ترکیب مالکیت و حاکمیت شرکتی. 33

5-2-2 ترکیب مالکیت و سهامداران عمده 34

1-5-2-2 فرضیه نظارت کارآ 36

2-5-2-2 فرضیه همسویی استراتژیک. 36

3-5-2-2 تأثیر سهامداران عمده مالی بر هزینه های نمایندگی. 37

6-2-2 رابطه ساختار مالکیت با کارآیی بازار سرمایه 37

7-2-2 رابطه ترکیب مالکیت با نقدشوندگی بازار. 38

8-2-2 نقش سهامداران نهادی در عدم تقارن اطلاعات.. 42

9-2-2 اهمیت حضور سهامداران عمده در حاکمیت شرکتی. 45

10-2-2 سهامداران نهادی و عمده به عنوان ناظر. 46

11-2-2 نقش سهامداران نهادی در نظارت بر شرکت و انتقال اطلاعات.. 47

12-2-2 تاثیر تمرکز مالکیت بر قیمت سهام 48

13-2-2 دلایل و انگیزه های انحصار سهام در شرکت های عضو بورس.. 49

14-2-2 سهامدارعمده در نظام حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار ایران. 50

15-2-2 برابری در توزیع اطلاعات.. 51

16-2-2 عدم تقارن اطلاعات و کارایی بازار. 53

17-2-2عدم تقارن اطلاعات و فرضیه پیام دهی 55

18-2-2 پیامدهای عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سرمایه 56

19-2-2 مدیریت سود 58

20-2-2 انگیزه های مدیران برای گزارشگری جهت دار. 59

1-20-2- 2اندازه شرکت.. 59

2-20-2-2 مالیات بر درآمد 60

3-20-2-2 قراردادهای بدهی. 60

4-20-2-2 انحراف در فعالیتهای عملیاتی. 61

5-20-2-2 تغییرپذیری سود 61

21-2-2 روش های مدیریت سود 61

22-2-2 پیش بینی اجزای اختیاری اقلام تعهدی به کمک متغیرهای حسابداری. 62

23-2-2 پیش بینی روابط بین اقلام تعهدی و جریانهای نقدی. 63

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه 66

2-3 روش تحقیق. 67

3-3 جامعه مطالعاتی و نمونه آماری. 67

4-3 مدل تحقیق و شیوه اندازه گیری متغیر ها: 70

1-4-3 شیوه اندازه گیری مدیریت سود(متغیر وابسته) 71

2-4-3 شیوه اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی (متغیرمستقل) 72

5-3 روش های جمع اوری اطلاعات.. 73

6-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 73

1-6-3 تحلیل توصیفی داده ها 74

2-6-3 بررسی نرمالیته داده های تحقیق. 74

3-6-3 همبستگی و تجزیه و تحلیل رگرسیون. 75

4-6-3 رگرسیون خطی. 75

5-6-3 تکنیک حداقل مربعات.. 76

6-6-3 روش آزمون معنی داری رگرسیون. 77

7-6-3 ضریب تعیین ... 78

8-6-3 مفهوم واریانس و انحراف معیار 79

9-6-3 آزمون فرض آماری. 79

10-6-3 فرض صفر و فرض مقابل. 80

11-6-3 سطح معنی دار و خطاهای آماری. 80

7-3 الگوی آزمون فرضیات.. 81

1-7-3 شیوه آزمون فرضیه اول. 81

2-7-3 شیوه آزمون فرضیه دوم 81

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4 مقدمه‏ 84

2-4 شاخص های توصیفی متغیرها 85

3-4 روش آزمون فرضیه ها ی تحقیق. 87

1-3-4بررسی اعتبار مدل. 89

4-4 نتایج آزمون فرضیه اول. 90

5-4 نتایج آزمون فرضیه دوم 94

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه 104

2-5 خلاصه نتایج حاصل از پژوهش.. 104

1-2-5 تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول. 106

2-2-5 تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم 108

3-5 پیشنهادهای تحقیق. 109

1-3-5 پیشنهادهای ارائه شده براساس نتایج فرضیه اول. 109

2-3-5 پیشنهادهای ارائه شده براساس نتایج فرضیه دوم 110

4-5 محدودیت های تحقیق. 110

پیوست ها

پیوست الف ) نام شرکتهای نمونه آماری. 113

پیوست ب ) خروجیهای آماری از نرم افزار SPSS. 118

منابع و ماخذ

منابع فارسی: 131

منابع لاتین: 133

چکیده انگلیسی: 137

 

 

 

جدول 1-3 : نحوه انتخاب و استخراج نمونه 69

جدول 1-4: تحلیل توصیفی متغیرهای تحقیق. 86

جدول 2-4: آزمون نرمال بودن متغیر سطح عدم تقارن اطلاعاتی. 90

جدول 3-4: نتایج تحلیل آماری برای الگوهای رگرسیونی آزمون فرضیه اول. 91

جدول 4-4: نتایج تحلیل آماری برای ضرایب الگوی آزمون فرضیه اول. 93

جدول 5-4: آزمون نرمال بودن اقلام تعهدی اختیاری. 95

جدول 6-4: نتایج تحلیل آماری برای الگوهای رگرسیونی آزمون فرضیه دوم 97

جدول 7-4 : نتایج تحلیل آماری برای ضرایب متغیرهای مستقل در آزمون فرضیه دوم 99

جدول 8-4: خلاصه نتایج حاصل از آزمون فرضیات.. 102

 

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ