سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:38 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی تحت word دارای 51 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی تحت word :

دانلود پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی تحت word

 

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 51 اسلاید

این فایل در زمینه " پاورپوینت تداوم فعالیت درحسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی " می باشد که در حجم 51 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریف تداوم فعالیت

درجه شمول تداوم فعالیت

حسابداری تعهدی

حسابداری معافیت مالی

تداوم فعالیت و ارزشگذاری دارائی‌ها

ارزش تصفیه

بهای تمام شده تاریخی

ارزشهای جاری

ارزش فعلی جریانهای نقدی آتی

استاندارد حسابرسی 520 روشهای تحلیلی

ماهیت‌ و هدف‌ روشهای‌ تحلیلی‌

کاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در برنامه‌ریزی‌ حسابرسی‌

کاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در آزمونهای‌ محتوا

کاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در بررسی‌ کلی‌ در پایان‌ کار حسابرسی‌

میزان‌ اتکا بر روشهای‌ تحلیلی‌

پی‌جویی‌ اقلام‌ غیرعادی‌

تاریخ‌ اجرا

استاندارد حسابرسی 570 تداوم فعالیت

کلیـات‌

مسئولیت‌ مدیریت‌

نشانه‌های‌ مالی‌

نشانه‌های‌ عملیاتی‌

مسئولیت‌ حسابرس‌

ملاحظات‌ برنامه‌ریزی‌

بررسی‌ ارزیابی‌ مدیریت‌

دوره‌ پس‌ از ارزیابی‌ مدیریت‌

روشهای‌ اضافی‌ حسابرسی‌ در صورت‌ شناسایی‌ رویدادها یا شرایط‌

نتیجه‌گیری و گزارشگری‌ حسابرسی‌

وجود ابهام‌ نسبت‌ به‌ تداوم‌ فعالیت‌

عدم‌ تمایل‌ مدیریت‌ به‌ انجام‌ ارزیابی‌ یا گسترش‌ آن‌

تاخیر قابل‌ توجه‌ در امضا یا تایید صورتهای‌ مالی‌

تاریخ‌ اجرا

انواع نسبتهای مالی

نسبت های نقدینگی

نسبتهای اهرمی (بازپرداخت بدهی های بلند مدت)

نسبت های مربوط به ارزش بازار سهام

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:37 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود کارآموزی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران تحت word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود کارآموزی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود کارآموزی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود کارآموزی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران تحت word :

دانلود کارآموزی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران تحت word

فصل اول

تاریخچه شرکت

شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران
شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران در سال 1352در زمینی به مساحت 5/243هکتار واقع در 45کیلومتری قزوین با احداث کشتارگاه ، سردخا نه ،کارخا نه خوراک دام ، بهاربند جهت نگهداری دام و پرواربندی دام به منظورتهیه ، تولیدوبسته بندی گوشت و فراورده های مربوط تأسیس گردید.
دراین راستا شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران دامهای قا بل پروار را از اقصی نقاط کشور خریداری وجهت پرواربندی به واحد پرواربندی حمل می نماید.این مجتمع یکی ازعمده ترین خریداران

دام کشور می باشدکه بطور روزا نه دامهای دامداران را از سراسر کشور خریداری و بهاء آن را بطور نقدی پرداخت می نماید. خرید روزا نه در مقیاس بالا و پروار بندی با ظرفیت زیاد دو عامل مهمی است که شرکت زیاران را تبدیل به عمده ترین تولید و تنظیم کننده بازار گوشت تازه در سطح کشور وتهران نموده است .
شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران قادر است همزمان در حین کشتار بهداشتی آلایش خوراکی و غیر خوراکی را استحصال و ضایعات دام را به پودر گوشت وخون تبدیل نموده و ضمن فروش لاشه های استحصالی قسمتی را در بسته بندی کارتنی و قسمتی را بطور بشقا بی در ظروف یکبار مصرف بطور بهداشتی بسته بندی نماید . ظرفیت پروار بندی هر دوره 4 ما هه در سال یکصد هزار راس گوسفند و 30هزارراس گاو و گوساله می باشد . این شرکت قادر است روزانه 1500راس گوسفند و400راس گاو را بصورت مکانیزه وکاملا بهداشتی ذ بح نموده و بسته بندی نماید . در حال حاضر شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران از کشتارگاههای پیشرفته خاورمیانه محسوب می شود .

پروار بندی:

دام عرضه شده به میدان دام زیاران ا بتدا توسط کارشناسان بازدید و دامهایی که قابلیت پروار بندی را دارند از سایر دامها جدا شده ، به واحد قرنطینه که یکی از واحدهای حساس و مهم شرکت می باشد منتقل می شوند ،کارشناسان عملیات انگل زدایی داخلی و بیرونی را انجام داده و پس از یک هفته واکسنهای لازم به دام تزریق می گردد . مدت قرنطینه 15روز بوده که در این مدت دام تحت مراقبت ویژه قرار دارد وپس از مدت فوق در صورت عدم مشاهده بیماری توسط کارشناسان واحد دامپروری وزن کشی ، شماره گذاری و به دامداری تحویل می گردد . طی این دوره دامهای زیر نظر متخصصین تغذیه و نگهداری می گردند و در خلال این دوره دامهای بیمار از بقیه دامها جدا شده به قسمت بیمارستان ا نتقال و تحت نظارت کنترل و مداوای دقیق قرار می گیرند که پس از بهبود به آغل جداگا نه ای روانه می شوند تا تحت پرواربندی قرار گیرند . در صد وزن لاشه ها نسبت به زنده پس از اتمام دوره پروار بندی در شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران بطور متوسط 55% می باشد که با استا ندارد های جها نی برا بری می کند .
پس از اتمام دوره پروار بندی دام پروار شده طبق سفارش واحد بازرگا نی جهت کشتار روا نه

کشتارگاه می گردد .
ظرفیت پروار بندی هر دوره 4ماهه در سال یکصد هزار راس گوسفند و 30هزار راس گاو و گوساله است .

کشتار گاه :
کشتارگاه زیاران بعنوان بهداشتی ترین و پیشرفته ترین کشتارگاه کشور هم اکنون با ظرفیت

کشتار 1500راس گوسفند و 400راس گاو و توانایی تولید 45الی 60 تن لاشه گوسفندی و 75الی 90 تن لاشه گاوی را در هر شیفت کاری دارا بوده که این ظرفیت در فصل کشتار تا دو برا بر قا بل ا فزایش می باشد و در طول خط کشتار گاوی و گوسفندی لاشه ها در سه مرحله توسط کادر مجرب بهداشت سازمان دامپزشکی کشور معاینه و کنترل شده و پس از دریافت مجوز صحت و سلامت به مهر سازمان دامپزشکی کشور ممهور می گرد ند . از تاسیسات جا نبی کشتارگاه زیاران می توان از سالنهای پیش سردکن (پری کولر) نام برد .

واحد بسته بندی :
اصولا گوشت دام پس از ذ بح می بایستی مدتی در یک محیط کاملا خنک تبرید شود این عمل در حفظ سلامت تردی و طعم مطلوب عامل بسیار مهمی برای گوشت می باشد . کشتارگاه گاوی و گوسفندی هر کدام بطور جداگا نه مجهز به سه (پری کولر) می باشد که در این فضا گوشت بصورت لاشه مدت 24 ساعت در دمای 1الی 4 درجه سانتیگراد نگهداری می شود و پس از طی این مدت به قسمت بسته بندی و یا بارگیری منتقل می شود . ظرفیت پری کولرهای شرکت گوشت زیاران 100 تن لاشه گاوی و 110 تن لاشه گوسفندی بطور همزمان می باشد . از دیگر تا سیسات جانبی کشتارگاه تونل ا نجماد بوده که این تاسیسات قادر به ا نجماد سریع 15 تن گوشت بصورت کارتنی در دمای 45 درجه سانتیگراد در مدت 17 ساعت می باشد.
بسته بندی های گوشت تازه هم اکنون در ظروف یکبار مصرف دوکیلوئی با روکش استریح فیلم تهیه می شود و گوشت بدون استخوان منجمد بصورت کارتن های 20 الی 22 کیلوئی بسته بندی می گردد که پس از انجماد در دمای 45 درجه سانتیگراد عرضه می گردد این امر گام مهمی در نگهداری و توزیع گوشت بهداشتی به سراسر کشور یا شهرستان ها خواهد بود.

تبدیل مازاد:
در کشتارگاه زیاران درطول خط کشتار ، خون حاصله ازسربری دام و آلایش غیرخوراکی توسط کانال ها وشوتینگ ها به کارخانه تبدیل ضایعات کشتارگاهی انتقال می یابدکه پس ازطی مراحل پخت وآسیاب به محصول های زیرتبدیل می گردد:

1 پودرگوشت دارای40الی55% پروتئین که جهت تغذیه دام و طیوراستفاده میشود.
2 پودر خون دارای 55الی78%پروتئین که جهت تغذیه دام وطیوراستفاده می شود.
3 چربی صنعتی درجه 1 و 2 که برای مصرف صابون سازی استفاده می شود.
علاوه بر محصولات فوق کارخانه تبدیل ضایعات شرکت گوشت زیاران قادر به ارائهء سرویس و تولید انواع پودر ماهی نیز می باشد

واحد ذهتابی:‎
یکی ازمنابع تأمین ارز برای مملکت از محل صادرات روده های ساخت و ساز شده گوسفندی صورت می گیرد طبق آمار 99% از روده های حاصله در ایران پس از عمل آوری درجه بندی شده و به کشورهای اروپایی صادر می شود واحد ذهتابی شرکت زیاران یکی از واحدهای فعال این مجموعه می باشد که ظرفیت عمل آوری 5000 رشته روده در روز را دارد. این واحد دارای 2 سالن بزرگ لشی و سورت می باشد در سالن لشی لایه های اضافی روده جدا شده و روده اورژینال که لایه اصلی روده می باشد استحصال و نمکسود می شود. این مرحله بسیار حساس بوده و با دستان هنرمند استادان این فن انجام می گیرد.
در سالن سورت ،روده های اورژینال مطابق استانداردهای بین المللی سورت شده و بصورت دسته هایی که اصطلاحاً آن را هنگ می گویند منظم وپس ازبستن نخ مشخصه کالبر برروی هنگ ها عملیات مجدد نمکسود انجام شده و پس از پرس، در نایلون های پلاستیکی ریخته ودر بسته های60 لیتری بسته بندی وآماده صادرات می شوند.

کارگاه سالامبورسازی:
پوست وروده درتقسیم بندی مواد استحصالی دام جزء آلایش غیر خوراکی محسوب گردیده و یکی ازمنابع بازگشت برخی از هزینه های تولید گوشت می باشد. سالامبورسازی یکی ازصنایع جنبی کشتارگاههاست،این صنعت باعمل آوری فرایند پوست عمرنگهداری آن را بالابرده وپوست رابصورت ماده اولیه صنایع کراست و چرم سازی تبدیل می کند. شرکت زیاران دارای واحد سالامبورسازی مکانیزه با ظرفیت عمل آوری 4000 هزار جلد پوست گوسفندی در روز می باشد.

 

سالامبور که ماحصل فرایند پوست طی مراحل مختلف ساخت و ساز می باشد یکی از منابع اصلی تأمین ارز از کانال صادرات فرآورده های دامی برای کشور می باشد.

کارخانه خوراک دام:
در واحدهای پرواربندی و دامپروری ، خوراک دام ها از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا فرمولاسین و تهیه علمی خوراک دام کاری دقیق، ظریف و حساس بوده بطوری که خوراک تهیه شده باید علاوه بر تأمین احتیاجات غذای دام ها بتواند مواد مغذی لازم را جهت رشد و پروار شدن متناسب با نازلترین قیمت ممکن فراهم نماید. کارخانه خوراک دام زیاران با ظرفیت 70 تن در ساعت که قابل افزایش نیز می باشد دارای 2 دستگاه سیلوی نگهداری جو وغلات هرکدام با ظرفیت 10000 تن ،13دستگاه سیلوی 40 تنی
جهت ذخیره و ترکیب مواد اولیه ، سیلوی ذرت علوفه ای با ظرفیت 15000 تن انبار ذخیره علوفه و انبار بزرگ ذخیره جو و سایر مواد اولیه خوراک دام می باشد. کارخانه خوراک دام زیاران در دو خط مرطوب کوبی جو با 3 دستگاه پولک کننده جو با ظرفیت 30 تن در ساعت و خط خشکه کوبی جو که عملیات اجرای آن در سال 1373 انجام شده است با ظرفیت 40 تن می باشد که در مجموع تولید کنستانتره در این کارخانه حدود 70 تن در ساعت می باشد . این کارخانه همچنین دارای میکسر و باسکول بسیار دقیق بوده و قادر است کنستانتره مورد نیاز را طبق سفارش و بصورت دقیق تهیه و بارگیری نماید.

 

همچنین در مجموعه زیاران عملیات توزیع خوراک و تعلیف دام ها کاملاً مکانیزه بوده که عامل مهمی در جهت سرعت و بهداشت در تعلیف و خوراک دهی دام می باشد. دریک نظر کلی می توان گفت شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران از واحدهای عظیم تولید گوشت درسطح کشوربوده وبا تلاش بی وقفه مدیریت، پرسنل و همچنین حمایت گسترده مسئولان امور دام و گوشت کشور ، امید می رود روز به روز بهتر از قبل بتواند نقش اساسی خود را در تأمین نیازهای پروتئینی وکنترل بازار گوشت کشور ایفا نماید.

همانگونه که در چارت سازمانی مشاهده کرده اید این شر کت دارای شعباتی در سراسر کشور می باشد که با یکدیگر همکاری می کنند و ممکن است که به یکدیگر دام یا علوفه تحویل دهند مرکز نیز هما هنگ کننده شعبات می باشد.
وجوه شعبات به مرکز تحویل داده می شود و هنگامی که یک شعبه به مبلغی نیازمند باشد از مرکز دریافت می کند و بین شعبات وجوه جریان ندارد.
این شعبات عبارتند از:
1 دفتر مرکزی ( واقع در تهران )
2 قزوین
3 یاسوج
4 ایلام
5 اصفهان
6 خورین
7 تهرانپارس
8 شهرکرد

9 اقلید

فصل دوم

آشنایی کلی با شرکت

فعالیت اصلی شرکت خرید ، پرورش ، کشتار و بسته بندی دام و سپس فروش یا انتقال آن به مراکز فروش می باشد .

خرید دام به 5 صورت انجام می شود:
خرید گاو کش کش
خرید گوسفند کش کش

خرید گاو زنده
خرید گاومیش زنده
خرید گوسفند زنده
خرید کش کش به خریدی گفته می شود که دام مستقیماً به کشتارگاه برده شود و معادل وزن لاشه ان مبلغ برای خرید پرداخت شود .

خرید زنده دام نیز مراحلی از قبیل قرنطینه ، دامپروری و کشتارگاه را طی می کندکه در مورد آن بیشتر توضیح می د هیم .

انتقال خریدها به چند مورد تقسیم می شود از جمله : انتقال گاو کش کش به کشتارگاه ، انتقال گوسفند کش کش به کشتارگاه ، انتقال گاو زنده به قرنطینه ، ا نتقال گاومیش زنده به قرنطینه و ا نتقال گوسفند زنده به قرنطینه.

دریا فتهای قرنطینه نیز شامل 3 حساب است:
1 دریافت گاوزنده از کنترل خرید دام
2 دریافت گاومیش زنده ازکنترل خرید دام
3 دریافت گوسفند زنده ازکنترل خرید دام

انتقال دام از قرنطینه شامل 6 حساب می شود:
1 انتقال گاو زنده به کشتارگاه
2 انتقال گاومیش زنده به کشتارگاه
3 انتقال گوسفند زنده به کشتارگاه

4 انتقال گاوزنده به دامپروری
5 انتقال گاومیش زنده به دامپروری
6 انتقال گوسفند زنده به دامپروری
در اینجا لازم به توضیح است که دامهایی که قابل پروار باشند به دامپروری منتقل می شوند ودام هایی که تشخیص داده شوند قابل پروار شدن نیستند به کشتارگاه منتقل می شوند.

دریافت های دامپروری شامل 3 حساب می شوند:
1 دریافت گاوزنده ازقرنطینه
2 دریافت گاومیش زنده ازقرنطینه
3 دریافت گوسفند زنده از قرنطینه

 

انتقال ها از دامپروری شامل 4 حساب می شود:
1 گاو صادره به کشتارگاه
2 گاومیش صادره به کشتارگاه
3 گوسفند صادره به کشتارگاه
4 گوزن صادره به کشتارگاه
تذکر: ازچند سال پیش بصورت آزمایشی گوزن خرید

اری شد که ما نند سایر دامها پروار شوند که به دلایلی با شکست مواجه شد و دیگر گوزن خریداری نگردید و هم اکنون تعداد محدودی گوزن در دامپروری موجود می باشد .

دریافت کشتارگاه شامل 9حساب می باشد:
1 دریافت گاو کش کش از کنترل خرید دام
2 دریافت گوسفند کش کش از کنترل خرید دام
3 دریافت گاو زنده از قرنطینه
4 دریافت گاومیش زنده از قرنطینه
5 دریافت گوسفند زنده از قرنطینه
6 دریافت گاو زنده از دامپروری

7 دریافت گاومیش زنده از دامپروری
8 دریافت گوسفند زنده از دامپروری
دریافت گوزن زنده از دامپروری

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:36 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت محافظ ضبط خودرو در برابر سرقت تحت word دارای 25 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت محافظ ضبط خودرو در برابر سرقت تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت محافظ ضبط خودرو در برابر سرقت تحت word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت محافظ ضبط خودرو در برابر سرقت تحت word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت محافظ ضبط خودرو در برابر سرقت تحت word :

اسلاید 1 :

مقدمه:

برطبق آمار پلیس سرقت ضبط خودرو از شایع ترین سرقت ها می باشد .که دلیل این امر سهولت اینگونه سرقت ها برای سارقین است.

متاسفانه تا کنون برای جلوگیری از این نوع سرقت راهکار مطمئن و اسانی ایجاد نشده است.از جمله راهکارهای گذشته جدا کردن پنل از ضبط وحمل ان توسط راننده است این روش نه تنها باعث به زحمت انداختن راننده می شود بلکه روش چندان ایمنی نیز نمی باشد و در صورت تکرار بازوبست پنل امکان ایجاد خرابی در ضبط خواهد شد

هدف از انجام این پروژه ارائه راهکاری اسان و ایمن برای حفاظت از ضبط خودرو دربرابر سرقت است

اسلاید 2 :

وظایف اعضاء:

1-انجام تحقیقات در رابطه با نیاز مصرف کننده

2-ایجاد تیم طراحی و مشخص کردن وظایف

3-ایجاد ایده های مختلف

4-برسی ایده ها وانتخاب ایده برتر

5-طراحی محصول

6-ارزیابی امکان ساخت محصول واصلاح ان در صورت نیاز

7-انتخاب جنس محصول

8-تهیه نقشه ساخت

9-تهیه وسایل مورد نیاز برای تولید و مواد اولیه

10-اموزش کارگران

11-تبلیغ و بازار یابی

اسلاید 3 :

ساخت:

این طرح دارای قطعات فلزی از جنس فولاد st 37  می باشد در ذیل به انها اشاره می شود

قطعه A:صوفحه مستطیلی شکل با ابعا د مشخص و B  و C را به هم متصل می شود

قطعهB:میله استوانه ای که قطعه AوB را به هم متصل می کند

قطعه C:صفحه ای است کهیک طرف ان که به B متل است خمکاری شده است

قطعه G1,G2 : دو میله استوانه ای شکل که به قطعه B جوش داده شده اند

اسلاید 4 :

قطعه D:صفحه مستطیلی شکل که قسمت ماده گی قفل که F نام دارد به ان متصل است در انتهای ان دو قسمت لولا H1,H2 جوش خورده است

قطعه E:قفلی استاندارد موجود دربازار که به C متصل است

قطعه F:این قطعه به عنوان ما دگی قفل عمل میکند

قطعات H1,H2,H3:این قطعات سه قسمت لولا می باشد که با هم برابرند و توسط یک پین به هم فیکس شده اند

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:35 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت ریزمغذی ها چه هستند؟ تحت word دارای 44 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت ریزمغذی ها چه هستند؟ تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت ریزمغذی ها چه هستند؟ تحت word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت ریزمغذی ها چه هستند؟ تحت word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت ریزمغذی ها چه هستند؟ تحت word :

اسلاید 1 :

n

n ریزمغذیها شامل‌ ویتامین‌ و املاح‌می‌باشند که‌ در مقایسه‌ با کربوهیدراتها،پروتئین‌ها و چربی‌ها به‌ مقادیر جزئی‌برای‌ فرآیندهای‌ متابولیکی‌ بدن‌ضروری‌ هستند. بدن انسان برای انجام فعالیت های حیاتی به مقدار اندکی ویتامین ها و املاح نیاز دارد. کمبود این مواد که به آنها ریز مغذی می گویند عوارض زیادی را برای فرد و جامعه به دنبال دارد. این مواد مغذی دارای نقش های بسیار حیاتی در بدن هستند و کمبود آنها مشکلات جدی و جبران ناپذیری را ایجاد می کند و در برخی موارد حتی به مرگ منتهی می شود.

اسلاید 2 :

   خوشبختانه تمامی این مشکلات قابل  کنترل و پیشگیری است و در صورتی که سیاست های مناسبی در  سطح کلان اتخاذ شود، میتوان از عوارض آنها به طور کامل پیشگیری کرد.کشورهای توسعه یافته سال هاست ویتامین ها و مواد معدنی را به برنامه غذایی روزانه مردم وارد کرده و کمبود برخی از آنها را کنترل کنند. امروزه راهکارهای اصلی مقابله با کمبود ریز مغذی هادر دنیا شناخته شده و شامل 4 راهکار اصلی اصلاح عادات و الگوهای غذایی، مکمل یاری، غنی سازی و ارتقاء سطح بهداشت عمومی و توصیه سازمان های بین المللی از جمله سازمان جهانی بهداشت و به کارگیری همه آنها با توجه به شرایط و امکانات موجود است.

اسلاید 3 :

غنی سازی در اصل افزودن مواد مغذی به میزان موردنیاز به یک غذای اصلی و پایه ارزان و در دسترس تمامی جامعه است، به نحوی که با مصرف منظم آن ماده غذایی، به مرور زمان  شیوع کمبود آن ماده مغذی در جامعه کاهش پیدا کند مثلا غنی سازی نمک طعام باید باعث /می شود که تقریباً همه افراد به میزان مناسبی از ید در طول روز دست پیدا کنند در کشورهای در حال توسعه غنی-سازی مواد غذایی به سرعت در حال توسعه و گسترش است. افزودن ید به نمک یکی از تجارب جهانی و مفید غنی سازی است که نتایج بسیار رضایت بخشی داشته است غنی سازی مواد غذایی با ید، آهن و ویتامین A توانسته بهره هوشی کودکان را 10 تا 15 نمره بهبود بخشد، مرگ مادران را به یک سوم برساند و مرگ نوزادان و کودکان را تا 40 درصد کاهش دهد و علاوه بر آن سبب افزایش توانایی و قدرت انجام کار شود. کمبود برخی‌ از انواع‌ریزمغذیها به‌ ویژه‌ کمبود ید، آهن‌ وویتامین‌ A از مشکلات‌ شایع‌ تغذیه‌ای‌است‌.      

اسلاید 4 :

در کشور ما نیز شواهد موجودحاکی‌ از آن‌ است‌ که‌ کمبود ید واختلالات‌ ناشی‌ از آن‌ و فقرآهن‌ وکم‌خونی‌ ناشی‌ از آن‌ مشکلات‌ عمده‌تغذیه‌ای‌ در گروههای‌ آسیب‌پذیر ازجمله‌ کودکان‌ زیر 5 سال‌ است‌ و کمبودویتامین‌های‌ A و D در برخی‌ ازمناطق‌ کشور وجود دارد.                                         

اسلاید 5 :

 

nآهن‌ در ساختمان‌ هموگلوبین‌ وبیوگلوبین‌ و بعضی‌ از آنزیم‌ها شرکت‌دارد. کمبود آهن‌ و کم‌ خونی‌ ناشی‌ ازآن‌ جمله‌ مشکلات‌ اساسی‌ بهداشت‌عمومی‌ در دنیا به‌ شمار می‌رود که‌ آثارنامطلوب‌ آن‌ بر تکامل‌ جسمی‌ ورفتاری‌ و کاهش‌ بازده‌ کاری‌ افراد به‌اثبات‌ رسیده‌ است‌. تأمین‌ آهن‌ موردنیاز کودکان‌ در سال‌ اول‌ زندگی‌ توجه‌خاصی‌ را لازم‌ دارد. میزان‌ آهن‌ شیرمادر کم‌ است‌ اما قابلیت‌ جذب‌ بالایی‌دارد و ذخیره‌ آهن‌ شیرخوار و آهن‌ شیرمادر، نیاز شیرخوار را در 4 تا 6 ماه‌اول‌ زندگی‌ تأمین‌ می‌کند. از شش‌ماهگی‌ به‌ بعد با کاهش‌ ذخیره‌ آهن‌ نیازکودک‌ به‌ مقدار قابل‌ ملاحظه‌ای‌افزایش‌می‌یابد.

اسلاید 6 :

 منابع‌ غذایی‌ آهن‌:

nدر مواد غذایی‌ دونوع‌ «آهن‌ هم‌» و «غیرهم‌» وجود دارد.آهن‌ «هم‌» در گوشت‌ قرمز، ماهی‌، مرغ‌و جگر وجود دارد. آهن‌ «هم‌» ازقابلیت‌ جذب‌ بالایی‌ برخوردار است‌ ودر حدود 20 تا 30 درصد آن‌ جذب‌می‌شود. آهن‌ غیر هم‌ در منابع‌ گیاهی‌(مانند غلات‌، حبوبات‌) سبزیحات‌ سبزتیره‌ (مثل‌ اسفناج‌ و جعفری‌)، انواع‌مغزها: (پسته‌، بادام‌، گردو و فندق‌).انواع‌ خشکبار (برگه‌ هلو، زردآلو، خرماو کشمش‌) و همچنین‌ زرده‌ تخم‌مرغ‌وجود دارد. جذب‌ آهن‌ غیر هم‌ شدیداتحت‌ تأثیر ترکیب‌ رژیم‌ غذایی‌ قرارمی‌گیرد و در صورت‌ وجود کاهش‌دهنده‌های‌ جذب‌ آهن‌ مانند نیتات‌،اگزالات‌ و تائن‌ها به‌ مقدار زیادی‌کاهش‌ می‌یابد. جذب‌ آهن‌ غیر هم‌ دربهترین‌ شرایط 3 تا 8 درصد است‌.وجود موادغذایی‌ حاوی‌ ویتامین‌ Cجذب‌ آهن‌ غیر هم‌ را چند برابرافزایش‌می‌دهد.

اسلاید 7 :

عوامل‌ متعددی‌ در بروزکمبود آهن‌ نقش‌ دارندکه‌ عبارتند از:

n رژیم‌ غذایی‌ فاقد از آهن‌، از دست‌دادن‌ خون‌، افزایش‌ نیاز به‌ آهن‌ دردوران‌ کودکی‌، نوجوانی‌ و بارداری‌های‌مکرر و با فاصله‌ کم‌، ابتلای‌ مکرر به‌بیماریهای‌ عفونی‌، محرومیت‌ از شیرمادر، شروع‌ نکردن‌ به‌ موقع‌ تغذیه‌تکمیلی‌ و یانامناسب‌بودن‌غذای‌کودک‌.
جهت‌ پیشگیری‌ از کمبود آهن‌ دادن‌«قطره‌ آهن‌» از پایان‌ شش‌ ماهگی‌ و یاهمزمان‌ با شروع‌ تغذیه‌ تکمیلی‌ تا پایان‌24 ماهگی‌ و برای‌ شیرخوارانی‌ که‌ باوزن‌ کمتر از 2500 گرم‌ متولدمی‌شوند، از زمانی‌ که‌ وزن‌ آنها به‌ دوبرابر وزن‌ هنگام‌ تولد می‌رسد تا پایان‌24 ماهگی‌ توصیه‌ می‌شود. همچنین‌مادران‌ باردار باید از پایان‌ ماه‌ چهارم‌بارداری‌ تا 3 ماه‌ پس‌ از زایمان‌ روزانه‌یک‌ عدد قرص‌ سولفات‌ فرو مصرف‌نمایند.

اسلاید 8 :

کلسیم:

nاکنون تقریباً همه میدانند که مصرف مقدار کافی کلسیم از بروز بیماری های نظیر پوکی استخوان جلوگیری می کند . آنچه که کمتر مشخص شده این است که کلسیم چگونه  این کار را انجام می دهد. کلسیم ، فراوانترین مینرال موجود در بدن است. بدن ما تقریباً 1 کیلوگرم کلسیم دارد. البته در افراد مختلف با استخوان بندی متفاوت ، مسلما این میزان فرق می‌کند.
بیشتر کلسیم در استخوانها و دندانها نشسته است و تنها 1% آن در بقیه بدن وجود دارد که همین 1 درصد اعمال زیادی انجام می‌دهد، مثلاً انقباض همه ماهیچه‌های ما بسته به وجود کلسیم است. با بالا رفتن سن توده استخوانی به تدریج مواد معدنی‌اش را از دست می‌دهد و به دنبال آن عوارض از قبیل شکستگی انتهای استخوان ران ، روی هم جمع شدن ستون فقرات و ; روی می‌دهد.

اسلاید 9 :

nاین تصور نزد عامه مردم وجود دارد که با مصرف فرآورده‌های لبنی می‌توان ذخیره کلسیم استخوان را افزایش داد. از 1000 تا 1200 گرم گلسیم (Ca) بدن ، 99% آن در استخوان بندی اسکلت و دندانها به شکل بلورهای فسفات کلسیم هیدروکسیل (هیدروکسی آپاتیت( متبلور است، از طرف دیگر وجود کلسیم برای انجام تعدادی از اعمال حیاتی بدن ضروری است. در بافتهای نرم ، عمل انقباض ماهیچه‌ای ، هدایت جریان عصبی ، لخته شدن خون ، فعال کردن تعداد زیادی از آنزیمها در کنترل تحریک پذیر عصب ماهیچه و از همه مهتر معدنی کردن استخوانها ، وجود حداقل 10 گرم کلسیم لازم است.

اسلاید 10 :

جذب و انتقال کلسیم :

nجذب کلسیم در خون به صورت یون کلسیم و از دیواره روده صورت می‌گیرد. عاملی که موجب افزایش جذب کلسیم می‌شود ویتامین D است، به همین دلیل قرصهای مکمل کلسیم را با ویتامین D تهیه می‌کنند. لذا اگر منابعی را که دارای این 2 عنصر است مصرف کنید کلسیم موجود در آنها بهتر جذب می‌شود. در صورتی که در غذا ، ماده‌ای به نام اگزالات باشد، جذب کلسیم آن کاهش می‌یابد و به همین دلیل است که اسفناج و چغندر، به خوبی کلسیم شیر جذب نمی‌شود. اسید فیتیک موجود در سبوس گندم نیز جذب Ca را کاهش می‌دهد ولی این مساله زمانی اثر گذار است که مصرف آن خیلی زیاد باشد مثل گیاهخواران مطلق. دریافت کلسیم کافی ، اثرات مثبتی در کاهش فشار خون افراد مبتلا به فشار خون دارد، تنظیم میزان کلسیم بدن ، بر عهده هورمونهایی است که از غده تیروئید ترشح می‌شوند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:34 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله تحت word دارای 25 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پاورپوینت مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله تحت word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پاورپوینت مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله تحت word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پاورپوینت مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله تحت word :

اسلاید 1 :

چکیده

}فلات ایران از نظر لرزه خیزی بسیار پیچیده بوده و هر 5 سال یک زلزله مخرب در کشورمان رخ می دهد . لذا برای دستیابی به لرزه خیزی یک گستره، سه دسته داده های دیرینه زلزله شناسی، تاریخی و دستگاهی باید مورد استفاده قرار گیرند.

اسلاید 2 :

}قبل از طراحی و ارزیابی لرزه ای سازه ها لازم است که عواملی از قبیل لرزه زمین ساخت گستره طرح Seismotectonic)) انتخاب زمین لرزه برای سطوح مختلف طراحی، برآورد صحیح پارامترهای لرزه ای و انتخاب پارامترهای لرزه ای مد نظر قرار گیرند.

}

اسلاید 3 :

مقدمه:

}زمین لرزه ها معمولاً بر اثر عبور امواج لرزه ای از محدوده ای در پوسته زمین که حرکت گسل ها از آنجا سرچشمه می گیرد ایجاد م یگردند و به دنبال هر زمین لرزه متوسط تا بزرگ خسارات عمد های به روستاها، شهرها و دیگر سازه های مهم وارد شده و هزاران نفر نیز جان خود را از دست میدهند.

اسلاید 4 :

}مسأله گسلش در محدوده سدها، همواره از جنبه های مختلف مد نظر مهندسین طراح بوده و بررسی های متعددی در این زمینه صورت گرفته است . صدها سد کوچک و بزرگ در نقاط مختلف جهان در معرض تکانهای

}شدید زمین و احیانا جابجایی مستقیم در امتداد گسلها در محدوده ساختگاه قرار گرفته و طیف وسیعی از پاسخ ها، از شکست کامل تا رفتار بسیا رمقاوم از آنها مشاهده شده است.

}

اسلاید 5 :

}در آنالیز خطر زمین لرزه باید کلیه منابع لرزه ای از جمله گسلها ( نقطه ای، خطی، ناحیه ای، صفحات شیب دار لرزه ای و منابع ناحیه زمینه) را مدل نمود و در محاسبات مد نظر قرار داد.

}منابع نقطه ای، خطی، و ناحیه ای کمابیش در اکثر نقاط ایران یافت می شوند ولی منابع صفحات شیب دار در بعضی ا زمنابع مثل مکران و منابع ناحیه زمینه در منطقه زاگرس یافت میشوند.

اسلاید 6 :

عوامل مؤثر در انتخاب پارامترهای لرزه ای در سدهای بتونی:

}بررسی های لرزه خیزی و زمین شناسی سیمای کلی منطقه را ترسیم می نماید که پس از آن باید بر روی شرایط محل متمرکز شد . از آغاز ثبت دستگاهی زمین لرزه ها کمتر از صد سال می گذرد و از سوی دیگر برخی زمین لرزه های بزرگ دارای دوره بازگ شت طولانی می باشند. لذا به منظور شناخت لرزه خیزی گستره یک محل و برآورد خطر زمین لرزه نیاز بیشتری به داده های مرغوب لرزه ای است.

اسلاید 7 :

با استفاده از شواهد روی گسل و جنبش آن می توان سن رویداد زمین لرزه را تعیین نمود و همچنین به کمک داده های زمین لرزه و کاربرد روشه ای آماری که عدم قطعیت داده ها را دارد محاسبات خطر زمین لرز ه می نماید، می توان بهبود نسبی را در برآورد خطر و خطرپذیری زمین لرزه برای ساختگاههای مختلف بدست آورد و دوره زمانی مطالعه را به ویژه در مورد رخدادهای بزرگ، به چندین سده تعمیم داد.

اسلاید 8 :

}تشریح سنگها و گسلها، تفسیر ساز و کار زمین لرزه ها و گسلهای موجود در گستره طرح در برآورد توان فعالیت هر یک از گسلها در یک چارچوب واحد ، امکان پذیر است ولی به دلیل نقصان داده های لرزه خیزی، از نظر لرزه زمین ساختی، آگاهی ا زویژگیهای لرز هخیزی، بخشهای گسترد های از پوسته ایران چندان مطلوب نیست و این به سبب ایجاد دیدگاههای متفاوت درباره پهنه بندی لرزه زمین ساختی ایران شده است . لذا برای تفکیک آنها از یکدیگر عواملی از قبیل توزیع سطحی رو مرک ز زمین لرز هها بر روی نقشه، ضرایب لرز هخیزی، ساز و کار کانونی زمین لرزه ها، بزرگی، عمق کانونی، تاریخچه زمین ساختی ،میدان تنش و ویژگیهای زمین ساختی ناحیه باید در نظر گرفته شوند.

اسلاید 9 :

}عواملی از قبیل بزرگی زمین لرزه طراحی، فاصله ساختگاه تا کانون زلزله، نزدیکی به گسل فعال، خواص فیزیکی و ضخامت روباره در ساختگاه، شرایط زمین شناسی محل، جهت انتشار شکست گسل، نوع گسلش و توپوگرافی منطقه در برآورد پارامترهای جنبش نیرومند زمین ( شتاب، سرعت، مقدار جابجایی، طیف پاسخ شتاب و ;) در ساختگاه یک سد مهم می باشند. این اطلاعات که به صورت ناقص و غیرهمگن نسبت به زمان جمع آوری میگردند فیلتر نشده اند و لذا برای افزایش قابلیت اعتم اد و سازگاری اطلاعات، فیلتر کردن داد ه ها بسیار حایز اهمیت است و نهایتاً میزان خطر زمین لرزه را می توان بر اساس مقادیر شتاب، سرعت و ; مرتبط با حضور گسل در نزدیکی محل سازه بیان نمود.

اسلاید 10 :

}بر اساس نقشه پهنه بندی مقدماتی در آیین نامه 2800 ایران، ساز ههای آبی به سه منطقه خطر نسبی پایین و خطر نسبی متوسط و خطر نسبی بالا تقسیم بندی می گردند. لذا به منظور انتخاب پارامترهای لرزه ای باید نوع سد ( خطرپذیری آن از نظر ساختاری ( حجم مخزن، ارتفاع سد ) و اجتماعی  اقتصادی ( خسارات وارد بر مردم و اقتصاد جامعه) و حالات احتمالی شکست آن ) همراه با میزان خطرپذیری سازه و خطر ساختگاه مدنظر قرار گیرد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ