سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله محاسبه ی چگالی حالات الکترونی نانولوله های کربنی با هندسه متفاوت نوک با استفاده از رهیافت تابع گرین تحت word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله محاسبه ی چگالی حالات الکترونی نانولوله های کربنی با هندسه متفاوت نوک با استفاده از رهیافت تابع گرین تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله محاسبه ی چگالی حالات الکترونی نانولوله های کربنی با هندسه متفاوت نوک با استفاده از رهیافت تابع گرین تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله محاسبه ی چگالی حالات الکترونی نانولوله های کربنی با هندسه متفاوت نوک با استفاده از رهیافت تابع گرین تحت word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: کنفرانس فیزیک ایران 1388

تعداد صفحات: 4

چکیده:

چگونگی توزیع و جایگزیدگی حالت های گسیلی در نوک نانولوله های کربنی تاثیر بسزایی در الگو و جریان گسیل میدانی آنها دارد. نتایج آزمایشات میکروسکوپ تونل زنی پویشی و میکروسکوپ تونل زنی طیف بینی نانولوله های کربنی نشان داده است که شبکه ی پیوندی کربن در نوک نانولوله و به ویژه جایگاه نسبی پنج ضلعی ها در ناحیه ی خمیده ی نوک پاسخگوی خواص الکترونیکی آنها است. معمولا در تئوری، خواص الکترونیکی مواد از تحلیل چگالی حالت های الکترونی حاصل می شود. به همین دلیل، در این مقاله به چگونگی محاسبه چگالی حالت های الکترونی موضعی نوک نانولوله های کربنی سر باز و سر بسته آرمچیر و زیگزاگ با ساختارهای متفاوت در رهیافت بستگی قوی به کمک ابزار تابع گرین می پردازیم. روشی که در این مقاله ارائه می دهیم ، متفاوت از تحقیقات پیشین است. ما توابع گرین مورد نیاز برای محاسبه چگالی حالت ها را از تکنیک لوپز بدست می آوریم. مقایسه نتایج حاصل ،توافق خوبی با مطالعات قبلی را نشان می دهد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بتون حجیم چیست تحت word دارای 40 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بتون حجیم چیست تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بتون حجیم چیست تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بتون حجیم چیست تحت word :

بر طبق “ ACI207 “ بتون حجیم به هر مقدار زیادی از بتون که به اندازه کافی بتوان از آن برای نیازهای مربوط به تولید حرارت و میزان تغییرات آن برای به حداقل رساندن عمل ترک خوردن استفاده نمود ، گفته میشود . هیدراتاسیون تولید گرما بع آرامی در بتون ، منتشر میشود ، بخش نازکی از آن بلندتر است و داخل آن را خنک میکند . این میتواند در نتیجه حرارت بالای اختلاف سطح بین سطح بتون و داخل آن باشد ، موضوع بعدی پرداختن به فشارهای حرارتی بالاست که در نتیجه ترک خوردن بتون و عدم استحکام ساختار ، حاصل میشود .

“ کاهش فشار حرارتی ”
سه شیوه قابل قبول کلی برای کاهش فشار حرارتی وجود دارد :‌
1ـ کاهش کلی سیمان بتون
2ـ کاهش سیمان پورتلند بتون
3ـ پایین آوردن تدریجی فرآیند هیدراتاسیون از طریق استفاده از راههای مجاز خنک کردن بتون .
“ سیمان آهنگدازی تا چه حد کمک میکند ؟‌”‌
هنگامیکه سیمان آهنگدازی به مخلوط بتونی اضافه میگردد ، گرمای کمتری حاصل میشود و فشار حرارتی کاهش می یابد :
1ـ به دلیل افزایش مقاومت در سیمان آهنگدازی ، کل سیمان بتون ، کاهش می یابد .

2ـ سیمان پورتلند توسط درصدی از سیمان آهنگدازی ، کاهش پیدا میکند .
3ـ ویژگی های هیدراتاسیون سیمان آهنگدازی آنهایی هستند که در تولیدات فوری و اوج حرارت بتون ، کاهش می یابند .
“ جانشینی سطوح مختیف آهنگدازی ”
معمولاً از 65 تا 80 در صد بهینه جابجایی سطوح با استفاده از بتون بدست می آید . این سطوح کاهش دمای قابل توجهی را موجب می گردند که از مقاومت زیاد حاصلمیشود . استفاده از سطوح 50 تا 65 درصد در جابجایی بتون حجیم در مقادیر کمتر ، موفقیت آمیز بوده است حرارت ترکیبات و مواد تشکیل دهنده باید تا جایی بالا رود که مطمئن هستیم مورد نیاز ویژگیهای حرارتی و مقاومتی می باشد .

نمودار 2 ، گرمای ویژه هیدراتاسیون یک ترکیب سیمان پورتلندی
معمولی را از 25 تا 75 درصد سیمان آهنگدازی جانشین را نشان می دهد . توجه داشته باشید که افزایش میزان سیمان آهنگدازی ، اوج حرارت هیدراتاسیون را پایین آورده و به حداقل می رساند ، نواحی زیر منحنی ، ‌نمایانگر کل حرارت تولید شده هستند .

نواحی که نشان می دهند کل حرارت تولید شده از 75 درصد سیمان آهنگدازی ، کمتر هستند ، حتی اگر نقطه اوج حرارت هیدراتاسیون از 50 درصد سیمان جایگزین ، زیاد کاهش پیدا نکند .
نمودار 3 ،‌تاثیر سیمان آهنگدازی را بر افزایش دما در بتون حجیم نشان میدهد که در نقطه اوج دما تا 19 درجه فارنهایت و با 65 درصد سیمان جایگزین و نیز تا 42 درجه فانهایت و با 80 درصد سیمان جایگزین ، افت پیدا کرده است .

 

خلاصه اجرایی
این گزارش درباره اثبات عملیات جایگزینی بتون حجیم ، پیشنهاداتی را ارائه میدهد و در مورد آنها بحث میکند که مربوط به “ آبراه مرکزی ” سومین تونل بندری در بوستون ، ماساچوست میباشد ، درباره مقاومت فرآیند بتون حجیم ، فرصتهایی برای بهسازی آن و توصیه هایی برای توجه به این بهسازی در حال و آینده ، ارائه می نماید

گروه بازبینی ، مشتمل بر 5 مهندس با سوابق متعدد و تجارب قراردادهای مواد/ساختمان میگردد . سه پروژه ساختمانی فعال برای شرکت آنها انتخاب شد و زمینه آنها مورد بررسی قرار گرفت . فعالیتها شامل بررسی گزارشهای پروژه ، مصاحبه های فردی ، مشاهدات عملیات جایگزینی بتون حجیم در ساختارها ، و مشاهدات پروژه فردی روند آزمایشی مواد بتونی ، میباشد . این گروه ماموریتی نیز در CA/T آزمایشگاه مرکزی مواد ، انجام دادند .

در یک ملاقات خصوصی با مدیریت کل B/PB ، بحث گروه به توصیه های مربوط به اختصاص دادن مکمل به بتون حجیم و به بتون قبل از جایگزینی ، جایگزینی و بعد از جایگزینی کشیده شد . بحث هایی که شامل مواد و ترکیباتی میشد که امروزه به کار میروند : نیاز به بررسی کیفیت و نیاز به کنترل کیفی بهسازی پیمانکار در همه مراحل این فرآیند .
با دنبال کردن نتایج به دست آمده از بررسی مشابهی که در 1994 صورت گرفته است ، گروه احساس کرد که موضوعات پیشین مربوط به
جلوگیری از ترک خوردگی ، کاملاً حل شده است .

 

مقدمه
این بررسی یک مجموعه از بررسیهای فرآیند در مورد مسائل مربوط به پروژه آبراه مرکزی بوستون میباشد . اعضای گروه که این بررسی را انجام داده اند ، همگی دارای سوابق ساختمانی هستند که درخور بررسی جایگزینی بتون حجیم میباشند و این عامل کلیدی در ساختار پروژه آبراه مرکزی /تونل (CA/T) میباشد . برسی قبلی فرآیند جایگزینی بتون حجیم در پروژه CA/T در جولای 1994 صورت پذیرفته بود .

در ضمن بررسی های خلاصه اولیه ،‌مساله ترک خوردگی در دیواره های تونل ، توجه آنها را به خود جلب کرده بود . در نتیجه ، در این گزارش توجه گروه به این مساله معطوف شده است . نتیجه کلی این گزارش بیان میدارد که ترک خوردگی دیواره های تونل به دلیل نسبتهای متفاوت افت بتونی بین دیواره های تازه ساخت و تخته بتونی کف قبلی که دیواره ها با آن در تماس بودند ایجاد شده است . گزارش توصیه های متعددی برای کاهش ترک خوردگی پیشنهاد کرد مانند : کاهش طول دیوار یا ایجاد ترک در جاهای مخصوصی از دیوار این گزارش به عنوان یک منبع سودمند در بهبود و یا اجرای قرارداد نیازهای بعدی قرارداهای CA/T ، عمل کرد .
برای این بررسی فرآیند بتون حجیم ، گروه انتخاب شده ،‌توجه ویژه ای به نواحی خاص نداشت ، جز در مورد آزمایش فرآیندی که از دیدگاه کلی تر نشأت می گرفت . علاوه بر ایت به منظور آزمایش دیواره های تونل در قرارداد Co1A3 برای نشانه ترک خوردن موانع ، گروه نیازهای ویژه و ساختارهای زمینه ای نظیر :
افزایش نصب و مراقبت ، نصب و نمایش سنسورهای حرارتی تعبیر شده ، جایگزینی بتون و تحکیم آن ، به عمل آوردن بتون و بررسی های آتی برای ترکها را مورد بررسی قرار داد .
اعضای گروه اعتقاد دارند که بررسی بسیار موفقت آمیز بوده است ؤ نتیجه آن تعدادی توصیه به کارکنان پروژه است که باید مدنظر داشته باشند . انجام این بررسی و یافته های حاصل از آن ، توصیه ها و نتایجی است که جزئیات آن در صفحات بعدی مورد بحث و بررسی قرار میگیرد .

‌“توضیح در مورد پروژه ”
پروژه آبراه مرکزی/تونل (CA/T) پروژه بزرگراه اصلی داخلی است که با بهسازی I-93 ( آبراه مرکزی ) و تکمیل شرقی ترین پایه I-90 ( تونل تد ویلیام ) در ارتباط است . مکان پروژه شهر بوستون است که با وجود آبراه مرکزی ، یک آزادراه بزرگ است که از میان مرکز تجاری شهر بوستون ، میپیچد . ازدحام تجارب سطوح مختلف انسداد آبراه با یک نسبت تصادفی که چهار برابر میانگین طبیعی برای سیستم داخلی است ، وجود دارد . یکی از اهداف پروژه کاهش انسداد شدید و بهبود جریان ازدحام است .

پروژه (CA/T) تقریباً از 8 کیلومتر بزرگراه میان ایالتی نو و بازسازی شده که بیشتر آن به زیر زمین خواهد رفت ، تشکیل شده است . پروژه از I-93 فراتر رفته و I-90 را بسوی شرق بوستون و فرودگاه لوگان ، گسترش میدهد . بازسازی I-93 ، 8 لاین رفت و آمدی در بخشی از تونل که زیر بزرگراه در منطقه مرکز تجاری شهر قرار دارد مهیا خواهد نمود . آبراه مرکزی موجود ، از پیش با مجوز بهسازی سطوح موجود در آبراهها و آماده سازی یک فضای باز ، تخریب خواهد شد . گسترش I-90 جدید ، شامب 4 لاین ، تونل استوانه ای شناور در زیر بندر بوستون است .

پیش بینی میشود که تونل I-90 برخی از انسدادهای I-93 را با هدایت رفت و آمد از جنوب و غرب ، مستقیماً به فرودگاه لوگان و مسیر IA در بوستون شرقی را کاهش دهد . این پروژه توسط دولت “ تورن پیک ” ماساچوست و با کمک مدیریت مشاور سرمایه گذاری مشترک B/PB ، در دست اجرا است . B/PB مسئول همه مدیریت های پروژه شامل : تجزیه و تحلیل و مستند سازی محیطی ،‌صدور مجوز ، گرفتن حق راه ، توسعه طرح مقدماتی و مدیریت ساختمان میباشد . مجموعه طرحهای نهایی تقریباً با 50 قسمت مشاوره طرح (SDC) تحت نظر B/PB ، تکمیل میشوند ، تقریباً 90 مجموعه جداگانه ساختمانی در حال حاضر در دست احداث است .

هزینه کل طراحی و ساخت پروژه CA/T فعلاً در حدود 8/10 میلیارد دلار ،‌تخمین زده میشود .

«توضیح بررسی فرآیند»
«هدف بررسی»
هدف این بررسی ارزیابی همه سطوح بتون حجیم در پروژه CA/T ، می باشد . اهداف ویژه آن عبارتند از :
1ـ بررسی ویژگیهای ساختاری و سفارش بهسازی مکانهایی که تضمین شده هستند .
2ـ بررسی معیارهای آزمایش مواد و مشاهده زمینه آزمایش ، ارائه پیشنهادات برای جاهای مناسب .
3ـ ارزیابی روشهای ساختاری استفاده شده در مکانهای مختلف .
4ـ ارزیابی مشاهدات هر پروژه‌ابتکاری .

محدوده بررسی
بررسی در شانزدهم تا نوزدهم آگوست سال 1999 توسط یک گروه که اعضای آن عبارت بودند از : «لوترای اندافیلو» (رئیس گروه) ، متخصص مواد ساختاری اجرایی بالا ، مرکز منابع شرقی ، «گری جاکویش» مهندس ساختمان ، تقسیمات بزرگراه سرزمینهای فدرال شرقی ،‌«باب نیلیوس» استاد راهنمای زمین و گیاه ، «بشل/پارسونز برنیکرهوف» ، «مایکل . اف . پرول» مهندس ساختمان و مواد ، تقسیمات اصلی و «دانیل سی وود» مهندس ساختمان CA/T ، تقسیمات ماساچوست ، انجام پذیرفت . یافته ها و پیشنهادات قبلی به کارکنان پروژه در 20 آگوست 1999 به کارکنان پروژه ارائه شد .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله Future Needs for EدرGovernment Tools in Environmental Permitting تحت word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Future Needs for EدرGovernment Tools in Environmental Permitting تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Future Needs for EدرGovernment Tools in Environmental Permitting تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Future Needs for EدرGovernment Tools in Environmental Permitting تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی
تعداد صفحات: 5
چکیده:

Public officials, environmental experts and citizens and enterprises need access to relevant legislation and case law, existing permits and previouslycompiled environmental impact assessments. Examination of existing e-government tools for environmental permits has shown a definite need for asystem that integrates relevant processes and services already provided by public authorities and agencies. The system would then enable them to model and deploy services as a cloud of e-government services that support environmental permitting procedures to citizens and businesses. E-Government is at a historical turning point andgovernments worldwide. To date, the use of e-government tools for environmental protection in particular is lagging behind the field, despite its much-vaunted promise to reduce the environmental impact of economic activities. Examining current egovernment tools for environmental permits, there is a clear need for abetter use of ICT tools for the simplification of environmental permitting procedures to overcome bureaucratic burdens, perform the required tasks within the limitedavailable resources (human and infrastructures), and ensure transparency in the permitting process. Further, e-government can support democratization (e-Democracy) byenabling citizens to participate in political consultations in real-time and in a cost effective manner. Finally, egovernment is considered a means to reach national environmental targets, as it eases the process towards a paper free office . Nevertheless, more studies are needed to evaluate the environmental impact that theimplementation of e-government may have on other areas, such as increased electricity consumption of ICT infrastructure or the disposal of obsolete equipment, also known as ewaste

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:51 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارایه روش رمزنگاری سیم بندی درروند طراحی خودکارمدارات مجتمع خاص منظوره به منظور سخت نمودن مهندسی معکوس تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارایه روش رمزنگاری سیم بندی درروند طراحی خودکارمدارات مجتمع خاص منظوره به منظور سخت نمودن مهندسی معکوس تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارایه روش رمزنگاری سیم بندی درروند طراحی خودکارمدارات مجتمع خاص منظوره به منظور سخت نمودن مهندسی معکوس تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارایه روش رمزنگاری سیم بندی درروند طراحی خودکارمدارات مجتمع خاص منظوره به منظور سخت نمودن مهندسی معکوس تحت word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: ششمین کنفرانس ملی انجمن علمی فرماندهی و کنترل ایران
تعداد صفحات: 10
چکیده:
با انتشارگزارشهایی پیرامون اعمال تغییرات خرابکارانه درمدارات دیجیتال درمرحله ساخت اسبهای تروا اهمیت ویژه ای درتحقیقات پیدا نموده اند مهندسی معکوس یک یاز تهدیدهای اساسی برای امنیت سخت افزار محسوب میشود مخصوصا زمانی که هدف ازانجام حمله استخراج عملکرد و رفتارمدار باشد دراین مقاله روشی نوآورانه برای ایجاد ابهام درتوپولوژی سیم بندی مدار ارایه میشود که به موجب آن مهندسی معکوس سخت یا قابل پیشگیری است دراین مقاله سلولهای جدیدی به نام مخدوش کننده ها برای ایجاد ابهام درسیم بندی معرفی میشود درادامه روش جدیدی برای طراحی فیزیکی مدار ارایه می گردد که درآن با درج سلولهای مذکور درمسیر سیمهای مدار ترتیب صحیح اتصالات از دید مهاجمان پنهان می ماند این روش درمجموعه ابزار ازمایشگاهی طراحی فیزیکی تحت عنوان (EduCAD پیاده سازی گردیده و نتایج بدست آمده از ازمایشات انجام شده نشان میدهد که اجتناب ازمهندسی معکوس با سربار ناچیزی از حیث مساحت توان مصرفی و مجموع طول سیم امکان پذیر است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:51 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی جهت گیری مذهبی و ویژگی های شخصیتی دانشجویان بر اساسپنج عامل شخصیت NEO تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی جهت گیری مذهبی و ویژگی های شخصیتی دانشجویان بر اساسپنج عامل شخصیت NEO تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی جهت گیری مذهبی و ویژگی های شخصیتی دانشجویان بر اساسپنج عامل شخصیت NEO تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی جهت گیری مذهبی و ویژگی های شخصیتی دانشجویان بر اساسپنج عامل شخصیت NEO تحت word :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی جهت گیری مذهبی و ویژگی های شخصیتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دانشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی شیراز بر اساس پنج عامل شخصیت(NEO ) بود. روش پژوهش از نوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان( 1268 نفر) دختر و پسر رشته های روانشناسی و الهیات که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای از بین جامعه آماری مذکور 033 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شتدند. ابتاار گتردآوری اعلاعتات ، شتامل پرسشنامه معنویت پارسون و دومینگ، پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و پرسشنامه پنج عاملی NEO بود . جهت تجزیه و تحلیل نتایج از نرم افزار SPSS و روشهای همبستگی و تحلیل رگرسیون گام به گام استفاده شد.نتایج نشان داد که روان نژندی با خودآگاهی معنوی رابطه معوکوس و با جهتگیری مذهبی بیرونی رابطه مستقیم دارد. برونگرایی، با خودآگاهی، فعالیتهای معنوی، نمتره کتل معنویتت و هم نتین بتاجهتگیری مذهبی بیرونی، رابطه مستقیم دارد. هم نین دلپذیربودن، با فعالیتهای معنوی، نیازهای معنوی، نمره کل معنویت و جهت گیری مذهبی درونی، رابطه مستقیم دارد.به طور کلی، نتایج نشان داد که بین ابعاد مختلف شخصیت با معنویت و جهت گیری مذهبی رابطه وجود دارد.هم نین نتایج دیگر پژوهش این بود که سه بعد شخصیت شامل مسئولیت پذیری، انعطاف پذیری و دلپذیر بودن توانستند ابعاد معنویت را پیش بینی کنند

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ