سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رهسپار در جستجوی دانش، مانند مجاهد در راه خداست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 3:3 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید تحت word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید تحت word :

دانلود پاورپوینت داروهای روان گردان25 اسلاید تحت word

اعتیاد به ترکیبات شیمیایی رایجترین نوع موجود است و مواردی که به طور معمول به کار می روند شامل داروهای مسکن و خواب آور ، محرک های مغزی ، مواد استنشاقی ، الکل ، مواد افیونی و یا حشیش هستند .
داروهای مسکن و خواب آور شامل گروه داروهای بنزودیازپین هستند و این ترکیبات باعث اختلال عملکرد شغلی و اجتماعی خواب آلودگی و اختلال درک است . از علایم آن پوست سرد و نمناک و عوارض آن ناراحتی کبدی و گوارشی در نهایت در اثر مصرف زیاد مرگ را به دنبال دارد .
گروه دیگری از مواد اعتیادآور که ممکن است کمتر جلب توجه کند مواد استنشاقی است مانند چسب موکت ، تینر ، بنزین ، گاز فندک اتر و مایع خشک شویی است . پس از مصرف این مواد فرد دچار نشیگی ، سردرد ، تهوع ، پرخاشگری ، اختلال تکلم ، افزایش ضربان های قلب است .
این گونه مواد باعث از بین رفتن سلول های مغزی ، کاهش بهره هوشی و آسیب های جدی به کبد و کلیه و عضلات و ریه می شود . اما از آنجایی که این مواد مستقیم اثر بر مغز دارد احتمال کم خونی و سکته بسیار زیاد است .

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 3:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word دارای 48 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word :

دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word

فایل دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word ،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
حسین امانت (زاده خورشیدی) متولد تهران ، طراح و معمار و از بهاییان کانادایی - ایرانی است. خانواده پدرش اهل کاشان بودند و از طرف مادر نیمه همدانی - نیمه کاشانی است. حسین امانت دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.
وی از کودکی در خانواده ای بزرگ شد که عاشق فرهنگ ایران بود و در یک مکتب فکری پرورش پیدا کرد که می گوید زیبایی های دنیا در هر کجا که باشد، متعلق به همه دنیاست و هنرمند باید به همه این زیبایی ها مراجعه کند.
در سال حسین امانت دانشجوی ساله دانشگاه تهران با شرکت در یک رقابت ملی شروع زندگی حرفه ای خود را پایه ریزی کرد. قرار بود در این رقابت طراحان یک نماد ملی ایرانی و اسلامی را که نشان از ایرانی مدرن داشته باشد طراحی کنند. حسین امانت با طرح خود که همان میدان بزرگ آزادی بود به معماری ایران سلامی دوباره کرد و توانست خود را در آغاز جوانی به معماری با مقیاس جهانی تبدیل کند.

دانلود پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت تحت word
فهرست مطالب:
زندگینامه
مقدمه
بیوگرافی
سبک
خصوصیات
اصول هندسه و معمارى سنتى
آثار معمار
معروفترین اثار
توضیحات مختصر در مورد برخی پروژه ها به همراه تصاویر مربوطه
1-برج آزادی (شهیاد)(1350)
گفت و گو با حسین امانت، طراح میدان و برج آزادی تهران
2- دانشگاه صنعتی شریف (آریامهر)()
3- شهرک تفریحی دریاکنار - دریاکنار، ایران-
تصاویری از دیگر پروژه ها
موزه زیرزمینی برج آزادی
مشرق الاذکار ساموآ
مقر بیت العدل اعظم در حیفا
ساختمان سفارت ایران در پکن (کامل شده در سال )

این فایل با فرمت پاورپوینت در 48 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت رابرت ونچوری(14اسلاید)

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ