سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزمتا بدانید . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:52 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی کارایی و پایداری حلال آلی Bدر65 آلامین 336 در ایزودودکانول در استخراج کادمیوم از اسید فسفریک صنعتی تحت word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی کارایی و پایداری حلال آلی Bدر65 آلامین 336 در ایزودودکانول در استخراج کادمیوم از اسید فسفریک صنعتی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی کارایی و پایداری حلال آلی Bدر65 آلامین 336 در ایزودودکانول در استخراج کادمیوم از اسید فسفریک صنعتی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی کارایی و پایداری حلال آلی Bدر65 آلامین 336 در ایزودودکانول در استخراج کادمیوم از اسید فسفریک صنعتی تحت word :


نام کنفرانس یا همایش : نهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

نظر به اهمیت اقتصادی و هزینه بالای ترکیبات آلی به خصوص استخراج کننده ها در فرآیند استخراج با حلال 1 و خطرات دورریزی این ترکیبات؛ استفاده بهینه از این مواد در سیکلهای استخراج با حلال امری لازم و ضروری به نظر می رس د. در فرآیند استخراج کادمیوم از اسی د فسفریک صنعتی، از استخراج کننده آلامین 336 استفاده گردید. با استفاده از شرایط بهینه استخراج؛ آزمایشهایی جهت بررسی کارایی و پایداری حلال آلی حاوی استخراج کننده آلامین 336 در سیکلهای مختلف استخراج با حلال انجام گردید که در نهایت سیکل استخرا ج- استریپینگ (سیکل نوع 3) به عنوان سیکل استخراج با حلال مطلوب در فرآیند انتخاب ش د. متوسط درصد استخراج کادمیوم در آزمایشهای تک مرحله ای، در سیکل نوع 3، پس از 20 مرحله بازگشت 2 حلال آلی به واحد استخراج 68/57% تعیین گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ