سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه دانش به کار بستن آن است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:48 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثر ضد باکتریایی عصاره های تام ، آبی و الکلی سیر ارغوانی رشت و پوسته آن بر هشت پاتوژن مواد غذایی تحت word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثر ضد باکتریایی عصاره های تام ، آبی و الکلی سیر ارغوانی رشت و پوسته آن بر هشت پاتوژن مواد غذایی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثر ضد باکتریایی عصاره های تام ، آبی و الکلی سیر ارغوانی رشت و پوسته آن بر هشت پاتوژن مواد غذایی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثر ضد باکتریایی عصاره های تام ، آبی و الکلی سیر ارغوانی رشت و پوسته آن بر هشت پاتوژن مواد غذایی تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی بهینه سازی زنجیره تولید، توزیع و مصرف در صنایع غذایی
تعداد صفحات: 7
چکیده:
سیر ارغوانی رشت در ایران بدلیل ویژگی های مطلوبی چون درشت بودن ، بوی تند و طعم مناسب و همچنین رنگ ارغوانیجذاب محبوبیت دارد. در تحقیق خواص آنتی باکتریال عصاره های تام، آبی و الکلی سیر ارغوانی رشت ، با و بدون پوست درغلظت های 1 تا 1/16 به روش چاهک و MBC بررسی شد که بر اساس نتایج بدست آمده قدرت آنتی باکتریالی سیر ارغوانی رشت بسیار بالا و قابل توجه است. چنانکه به جز لیستریا بر روی سایر باکتری ها اثر آنتی باکتریالی داشته است.باکتری های مورد آزمایش در این بررسی به ترتیب حساسیت ) استافیلو کوکوس اورئوس – یرسینیا اینترکولیتیکا – ای کلای– سالمونلا تایفی موریوم – شیگلا – انتروکوکوس فکالیس مقاوم به ونکومایسین- سودوموناس آئروژینوزا– لیستریامونوسیتوژنز( بودند که استافیلوکوکوس اورئوس و یرسینیا بیشترین حساسیت را نشان داده و به تمام انواع عصاره ها حساسبودند ، سودوموناس آئروژینوزا کمترین حساسیت را نشان داد و لیستریا هیچ واکنشی نشان نداد. عصاره تام ، اتانولی ومتانولی بر روی همه باکتری های حساس تاثیر گذاشتند. عصاره تام بیشترین اثر آنتی باکتریال را داشت . در این بررسی ازپوست سیر به تنهایی اثر آنتی باکتریالی مشاهده نشد اما عصاره هایی که از سیر پوست گیری نشده تهیه شد حدود 5 درصدموثر تر از عصاره سیر های بدون پوست بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ