کسی که مردم را دست می اندازد، نباید [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 بهمن 28 , ساعت 6:48 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی ارتباط بعضی علفهای هرز مزارع سیب زمینی استان همدان با نماتد طلایی Globodera rostochiensis تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی ارتباط بعضی علفهای هرز مزارع سیب زمینی استان همدان با نماتد طلایی Globodera rostochiensis تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی ارتباط بعضی علفهای هرز مزارع سیب زمینی استان همدان با نماتد طلایی Globodera rostochiensis تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی ارتباط بعضی علفهای هرز مزارع سیب زمینی استان همدان با نماتد طلایی Globodera rostochiensis تحت word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه پایدار کشاورزی و محیط زیست سالم
تعداد صفحات: 8
چکیده:
نماتد ( PCN ) Globodera rostochiensis یکی از آفات مهم سیبزمینی در دنیا، در استان همدان با آلودگی بالا مشاهده شده است. حضور علفهای هرز میزبان نماتد در مزرعه در طول دوره تناوب یا آیش میتواند موفقیت برنامههای مدیریتی را تغییر دهد.برای تعیین وضعیت میزبانی علفهای هرز به PCN ارتباط آن ها روی فعالیت تفریخ نماتد در شرایط آزمایشگاهی بررسی گردید. بذر علفهای هرز مختلف شامل تاجریزیقرمز ) S. dulcamera ( و تاجخروس ) Amaranthus retrofelexeus ( از مزارع سیبزمینیآلوده به نماتد در همدان جمعآوری و در گلخانه نسبت به کاشت آنها و بذرگیری مجدد اقدام شد. در طی رشد گیاهان با شستن خاکو جمعآوری آب زیر گلدان و سپس فیلتر نمودن آن ، ترشحات ریشه تهیه شد، عصاره خاک بدون گیاه )آیش( نیز به عنوان شاهد به روش فوق تهیه گردید. سیستهای PCN را در ترشحات ریشه هریک از گیاهان فوق قرار داده، وضعیت تفریخ تخمها به صورت هفتگی ارزیابی شده و در پایان، جمعیت کل نماتد و درصد تفریخ تعیین گردید. نماتد با نسبتهای مختلفی در ترشحات ریشه گیاهان تفریخ شد، بیشترین میزان تفریخ در ترشحات ریشه تاجریزی قرمز و کمترین تفریخ در عصاره خاک آیش صورت گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ