سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 10:30 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق ار اس اسRSS چیست؟ تحت word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق ار اس اسRSS چیست؟ تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق ار اس اسRSS چیست؟ تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق ار اس اسRSS چیست؟ تحت word :

RSS مخفف Really Simple Syndication و یا Rich Site Summary است. که یک فرمت بر پای XML برای توزیع و انتشار محتوای سایت های اینترنتی است.
مدیران وب سایت ها فایل RSS حاوی عنوان ها و توضیحات مربوط به اطلاعات مورد نظر خود، که محتوای اغلب آنها را عنوان های خبری و اطلاعات گسسته تشکیل می دهد را ایجاد می نمایند. و از سوی دیگر مصرف کنندگان این اطلاعات قادر خواهند بود با استفاده از ابزارهایی مانند RssReader ها و یا برنامه های جمع آوری کنند اخبار (NewsAggregators)، feed های مورد علاق خود (که همان خروجی های استاندارد RSS بوده و حاوی اطلاعات می باشند) را در یک برنامه و یا مکان خاص و متمرکز جمع آوری و بازبینی نمایند.
RSS یک استاندارد تعریف شده بر مبنای XML است که دارای هدف مشخصی است. این هدف ارائه ی سرویس به هنگام سازی به محتوای سایت های اینترنتی است.
محتوایی که در یک RssReader یا NewsAggregator به نمایش در می آید، feed نامیده می شود.

ساختار RSS

- کانال (Channel)

در بالاترین سطح، یک سند(document) RSS، حاوی یک عنصر است. که این عنصر دارای یک ویژگی الزامی به نام version می باشد، که نسخه ای از RSS که این سند با آن مطابقت دارد را مشخص می نماید. جدول زیر حاوی اطلاعاتی در مورد نسخه های مختلف RSS می باشد.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ