سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! به تو پناه می برم از دانشی که بهره نمی دهد و از دلی که فروتن نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 7:49 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد تحت word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد تحت word :

دانلود مقاله بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در تحقیقات جنگل و صنوبر ایران از صفحه 637 تا 649 منتشر شده است.
نام: بررسی تغییرات ذخیره گاه جنگلی بلوط سرسختی با استفاده از عکس های هوایی و آماربرداری صددرصد
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عکس های هوایی
مقاله آماربرداری صددرصد
مقاله ارتوفتو
مقاله ناهمسال
مقاله ذخیرگاه جنگلی سرسختی
مقاله بلوط

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سطح زیادی از جنگل های ایران در ناحیه ایرانی- تورانی قرار گرفته است. استفاده بی رویه از جنگل های این ناحیه در سالیان متمادی موجب شده که این جنگل های با ارزش به اکوسیستم های حساس و شکننده ای تبدیل شوند.
مشخصه تاج پوشش به عنوان مهمترین مشخصه برای آگاهی از وضعیت کمی جنگل و بررسی و پایش تغییرات آن محسوب می شود. امروزه استفاده از عکس های هوایی با توجه به گستردگی، هزینه کم و سرعت عمل زیاد در مقایسه با عملیات زمینی، گسترش زیادی یافته است. بنابراین در این تحقیق سعی شده که با تفسیر رقومی- بصری عکس های هوایی و استفاده از آماربرداری صددرصد زمینی، تغییرات کمی ذخیره گاه بلوط سرسختی طی یک دوره زمانی50 ساله بررسی شود. بدین منظور عکس های هوایی دو دوره 1334 و 1374 ارتوفتو شد و تغییرات کمی طی این دو دوره با آماربرداری صددرصد که در سال 1386 انجام شد، مقایسه گردید. نتایج نشان داد که طی دوره 40 ساله اول، تاج پوشش 6 درصد کاهش یافته و از 41 درصد به 35 درصد رسیده است. ولی از سال 1374 درصد تاج پوشش با افزایش 5 درصدی که نتیجه مدیریت صحیح بوده به 40 درصد در سال 1386 رسیده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ