سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان با برادران مسلمانش [نیرومند و] افزونمی شود . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 6:15 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله دسته بندی بسته ها با استفاده از درختهای شش بیتی تحت word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله دسته بندی بسته ها با استفاده از درختهای شش بیتی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله دسته بندی بسته ها با استفاده از درختهای شش بیتی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله دسته بندی بسته ها با استفاده از درختهای شش بیتی تحت word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

جدا کردن جریانهای متمایز در مسیریابها به عنوان یکی از راهکارهای بالا بردن کارایی مسیریابها مورد توجه می باشد. در این فرایندکه دسته بندی بسته ها نامیده میشود، کلیه بسته های متعلق به یک جریان مشخص، تحت تاثیر یک قانون خاص قرار گرفته وبطور یکسان توسط مسیریاب ها پردازش می شوند. جریانها بر اساس یک یا چند مشخصه مانند آدرس مبدا، آدرس مقصد، پورت مبدا، پورت مقصد و شماره پروتکل از همدیگر متمایز میشوند و با هر کدام بر اساس قوانین تعریف شده در مسیریاب برخورد می شود. در این راستا روشهای مختلفی ارائه شده است که با توجه به زمان دسته بندی و میزان حافظه مصرفی، هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب می باشندو اغلب این روشها نتوانسته اندمصالحهمناسبی بین معیارهای ذکر شده ارائه نمایند.
در اینمقاله روش جدیدی ارائه شده است که با استفاده از خواص تفکیک کننده های واقعی و درخت های شش بیتی در طی دو مرحله، نتایج بهتری نسبت به روشهای قبلی ارائه می دهد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ