سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا خویشاوندی که از بیگانه دورتر است، و بسا بیگانه ای که از خویشاوند، نزدیک تر است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 6:1 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بکارگیری روش های آماری تک متغیره بمنظور شناسایی نواحی امید بخش معدنی در برگه 1:100000 خوسف خراسان جنوبی تحت word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بکارگیری روش های آماری تک متغیره بمنظور شناسایی نواحی امید بخش معدنی در برگه 1:100000 خوسف خراسان جنوبی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بکارگیری روش های آماری تک متغیره بمنظور شناسایی نواحی امید بخش معدنی در برگه 1:100000 خوسف خراسان جنوبی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بکارگیری روش های آماری تک متغیره بمنظور شناسایی نواحی امید بخش معدنی در برگه 1:100000 خوسف خراسان جنوبی تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: پنجمین کنفرانس مهندسی معدن
تعداد صفحات: 6
چکیده:
روش های آماری مختلفی بمنظور شناسایی مرز جدایش آنومالی از زمینه پیشنهاد شده است. عموما با توجه به سیمای ژئوشیمیایی منطقه و نحوه پراکنش عناصر از یک یا چند روش برای شناسایی ناهنجاری های عناصر استفاده می شود. در این پژوهش بمنظور جداسازی آنومالی های ژئوشیمیایی از زمینه در برگه 1:100000 خوسف از روش های انحراف مطلق از میانه (MAD) و نیز حاصل ضرب P.N استفاده شده است. بدین منظور پس از آماده سازی داده ها و محاسبه مقادیر شاخص غنی شدگی، تجزیه و تحلیل های لازم و جداسازی آنومالی های ژئوشیمیایی با استفاده از دو روش فوق انجام گرفت و نقشه های پراکندگی برای عناصر مس و آرسنیک رسم گردیده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ