سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 فروردین 3 , ساعت 12:30 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی آگاهی و عملکرد اهالی روستای میرابه در خصوص اثرات سوء بهداشتی ناشی از مصرف جوش شیرین در نان و مواد غذایی تحت word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی آگاهی و عملکرد اهالی روستای میرابه در خصوص اثرات سوء بهداشتی ناشی از مصرف جوش شیرین در نان و مواد غذایی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی آگاهی و عملکرد اهالی روستای میرابه در خصوص اثرات سوء بهداشتی ناشی از مصرف جوش شیرین در نان و مواد غذایی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی آگاهی و عملکرد اهالی روستای میرابه در خصوص اثرات سوء بهداشتی ناشی از مصرف جوش شیرین در نان و مواد غذایی تحت word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس ملی علوم و مدیریت محیط زیست

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

نان، مهمترین فراورده حاصل از گندم و اصلی ترین منبع غذایی بیشتر کشورهای جهان بویژه ایران است. آرد گندم ، آب ، نمک ومخمر(خمیر ترش) اجزای اصلی تهیه نان هستند. استفاده از جوش شیرین در تهیه نان غیرمجاز و مضر است زیرا این ماده در اثرحرارت تجزیه شده و تولید گاز دی اکسیدکربن می کند. استفاده از جوش شیرین در نان سبب فطیر شدن و کاهش کیفیت نان و درنتیجه افزایش دور ریز و ضایعات نان می گردد. امروزه به دلایل مختلف از جمله بی حوصلگی و کم شدن مهارت کارگران ، ناآگاهی ازمخاطرات بهداشتی جوش شیرین، صرفه جویی در وقت و تسریع در عمل آوری خمیر استفاده از افزودنی های شیمیایی غیرمجاز مانندبی کربنات سدیم و متا بی سولفیت سدیم به جای خمیر مایه افزایش یافته است. مطالعه حاضر به بررسی عملکرد و آگاهی اهالیروستای میرابه از توابع شهرستان گیلان غرب در مورد اثرات سوء بهداشتی ناشی از مصرف جوش شیرین در نان و مواد غذایی پرداختهاست.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ